Zwrot produktu

W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.
Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową na adres kontakt@sejfbank.pl, lub po prostu odeślij Produkty w nienaruszonym stanie z całą zawartością i oryginalnym pudełkiem na adres:

ZK TOYS SP. Z.O.O.
NIP: 7831890201
ul. 29 Stycznia 93
89-422 Sypniewo
+48570457115

w przesyłce wystarczy, że podasz nam swój numer zamówienia z dopiskiem zwrot

Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
Czas na zwrot 30 dni

Reklamacja

Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo? Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przejść przez proces reklamacji.

Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata. Skontaktuj się z nami (często okazuje się, że nasi pracownicy potrafią pomóc rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej).

PRZED ODESŁANIEM PRODUKTU NA REKLAMACJĘ, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI KONIECZNIE PODAJĄC SWÓJ NUMER ZAMÓWIENIA, KOLEJNE KROKI ZWIĄZANE Z REKLAMACJĘ PRZEŚLEMY CI DROGĄ MAILOWĄ

kontakt@sejfbank.pl

Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.